Saturday, February 23, 2008

Sabtu yang 'so-so' sibuk..

8.00 am : Baru bangun!! terlambat bangun..rushing siap2 utk appointment Dr Han kol 8.45
8.15 am : Bertolak ke PJ ngan ayah dan mak..
8.45 am : Jumpe ngan Dr Han..
10.00 am: Tunggu Pak Teh abih jumpe Dr Han sebab ayah nk tunjuk Pak Teh restoran D'Naim yg jual nasi kukus ayam berempah yg ayah ckp sedap..
11.00 am: Sampai kat kedai tuh, mak cik yg jual tuh kate kol 1 baru siap nasi tuh..so, kitorang makan nasi lemak dulu sbb sume x breakfast lg..
11.30 am: Lambat lg nk tunggu nasi kukus tuh, so pergi PPUM jenguk sepupu ayah yg sakit..Due2 suami isteri masuk wad. Isteri sbb operate buang breast cancer, suami fluid overload secndary to CCF..
12.30 pm: Pergi lawat sepupu Mak Teh, Ije, kat Kolej ke-3, UM..
1.00 pm: pergi ke kedai td untuk beli nasi kukus tuh..Kitorang beli 12 bungkus semuenye( 6 utk family Mak Teh, 6 utk kitorang)
2.00 pm :Sampai kat rumah dan makan..Aku rase Nasi kukus ayam dara kat HUKM lg sedap..(Mak and adik2 pn ckp m cm tuh)
5.30 pm: Siap2 nk pergi KTDI untuk memunggah barang aku ke bilik baru (aku, ayah, Ija, and Adina). Mak x ikut sebab kaki die sakit..Punyela banyak barang aku..Penat betol..Nasib baik bilik baru Grouond Floor..x yah naik tangge..Sian Ayah sakit blakang dtg balik..Itu baru punggah barang je..belum mengemas lagi..proses mengemas, Ija dah setuju nk tolong aku buat sket2 time cuti nih..( thanx a lot semua!!)
7.00 pm: dah abih punggah barang dan pulang ke rumah..Aku main game jap, solat maghrib, mandi, solat isyak, masak dan makan malam..
9.30 pm : menulis blog dan main tenet..

so, itulah aktiviti harian ku hari ini..

0 comments: