Friday, June 13, 2008

Happy belated birthday Marina..

kate2 atas kek:Marina, we luv you, c how big the cake is :)

huhu..setelah berminggu x dpt2 jugak gambar dari sumber utama, aku decide nk mengepost jela entry nih dengan gambar yang ade dulu..nnti dh dpt yg lain, aku masukkan..hmm..dh brpe minggu ye, jap tgk kalendar..owh, dh due minggu..kejutan sambutan hari jadi cik Marina yg ke 22 telah berlangsung pada hari ahad malam isnin bersamaan 2 Jun 2008 pada jam 12.15 am..

mmg pada awalnye terfikir nk plan surprise party tp niat terbantut bile memikirkan yg Marina slalu x de di kolej pada ahad malam kerana bermalam di rumah kakaknye..mmg dh jadi rutin marina utk balik ke rumahnye di melake itu pada setiap hujung minggu kalau xde ape2 hal..dan akan pulang ke kolej sebentar pada ptg ahad utk menghantar barangnye dan seterusnye ke rumah kakaknye di taman melati..pulang semula ke PPUKM pd pagi isnin esoknye utk ke wad seperti biase..


nk dijadikan cerita, pd hujung minggu itu, cik sarah menumpang kereta marina utk pulang ke rumahnye di mlake juge dan balik ke kolej bersama2 juge..ptg ahad itu, mereka bertolak agak lambat..cik sarah yg kebetulan baru tahu yg esoknye b'day marina semase di dalam perjalanan terus menghantar sms kat aku mencadangkan beli kek dan wat surpeise party utk marina mlm tuh. . tapi pada ketika itu cik marina nih, belumlah confirm lagi utk tidak ke rumah kakaknye mlm itu. walaubagaimanapun, hasil nasihat cik sarah dan memandangkan hari pn dh agak lewat utk ke rumah kakaknye, maka marina pun membuat keputusan utk tido saje di kolej mlm itu..

aku yg baru nk blk kolej lpas maghrib bergegas pulang ke kolej, bgtau plan kat k.has suh die ajak budak satu blok yg lain, dan berkejar ke secret recipe berdekatan ngan cik sarah, asmal, dan nad( kebetulan lak sume ade hal masing2 pada kul 9 mlm dan kami akhirnye lambat sket ke perjumpaan kami) ..dan hampir kantoi ngn tuan punye badan semase sampai di kolej dgn kek..(nasib baik dpt diselamatkan)..kami bergegas ke perjumpaan masing2(aku de study group) dan berpakat utk wat surprise tuh kol 12.30. Sekembalinye aku dari study group, asmal dan sudah menunggu di rumah depan(rmh syafiqah) dengan masin2 bermate kuyu dan mencadangkan utk wat trus kol 12 memandangkan mereka sudah tidak mampu menongkat mate(haishla..mcm2 diorang ni)..

Sudahnye, kami pn memanggil la sesape yg ade utk turut serta, bersiap sedia dengan kek.. dan menyerang bilik cik marina yang ternyata tidak menjangkakan ape2 mlm itu . Dgn wajah yg terpinga2 dan terkejut dengan serbuan kami, hanye tersengih kambing kemudiannye..maka setelah bergambar dengan kek itu, apa lagi, bersama2 la kami menghabiskan kek itu dan kerepek2 yg dibeli awalnye td tetapi hanye berjaye menghabiskan separuh saje kek itu kerana kekenyangan yang amat sangat..sudahnye cik asmal dan cik nad yg dah ptosis matenye tadi balik ke bilik mereka jam 2 pagi..huhu..begitula ceritanye sambutan hari jadi marina pd tahun ini..

kami yg melantak kek dan kerepek..mane besday gal??


the so-called VIP kononnye sbb tuh duk atas katil ;p

8 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
mYshah said...

apakah? tu la org bg komen merepek ek? nway, heppy belated besday kpd die gak, then... wah bgus dpt amek pic gak~ (i tot korg mls pakai tudg kat bilik) bgus2

MiLuViA said...

hepy bday marina~

amni inma said...

haha shah, kitorang yg dtg ni mmgla pakai tudung, but then si marina tuh kne kerahla ngan aku suh pakai proper..demi utk masukkan gmbar dlm blog..huahua..s